گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۲ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۰۳۳۳۳ مورد

پیام تبریک رئیس بیمارستان امام رضا (ع) به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی

پنج شنبه ٢٩ فروردین ١٣٩٨ ساعت ١٠:٥٠ ق.ظ   ( بازدید : 275 نفر )


به گزارش روابط عمومی، آقای "علی نعمتی" رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد با انتشار پیامی روز علوم آزمایشگاهی را تبریک و تهنیت گفت. متن پیام بدین شرح می باشد:


"روز 30 فروردین که به‌پاس بزرگداشت حکیم فرزانه اسماعیل جرجانی روز علوم آزمایشگاهی نام‌گذاری شده، فرصت مغتنمی است برای قدردانی از تلاش و کوشش جامعه علوم آزمایشگاهی ایران و تلاشگران گمنام جبهه سلامت. آنانی که با تشخیص دقیق و سریع به ‌عنوان حلقه مهم ارتباطی و هماهنگ‌کننده بین اعضای تیم بهداشت و درمان نقش بسیار مهمی در تأمین سلامت ایفا می‌نمایند.

آزمایشگاهیان کشور همچنین در صف مقدم اجرای برنامه تحول نظام سلامت و ایجاد بستر رضایت‌مندی بیماران قرار دارند و با تلاش های علمی و تحقیقاتی خود در امر تشخیص درمان به پزشکان یاری رسانی می کنند.

اینجانب این روز بزرگ را به همه فعالان بخش های مختلف این حوزه که ایثارگرانه در راه سلامت جامعه قدم برمی دارند، به ویژه همکاران عزیز آزمایشگاه بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق روز افزودن این قشر خدوم را در جهت ارتقاء جایگاه حرفه ای خود و خدمتگذاری به امت اسلامی آرزو می نمایم."

 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۲۷۲۱ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۴۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...